Listing 1 - 10 of 1115 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Met behulp van citaten wordt ingegaan op de invloed van de media en hoe verschillend daarover wordt gedacht in verschillende delen van de wereld. Met behulp van citaten wordt ingegaan op de invloed van de media en hoe verschillend daarover wordt gedacht in verschillende delen van de wereld. Met veel kleurenfoto's. Vanaf ca. 13 jaar.
beeldvorming --- media
Choose an application
Islam --- Beeldvorming.
Choose an application
Choose an application
Bibliotheek François Vercammen
beeldvorming --- Azië.
Choose an application
Choose an application
Oudere --- Beeldvorming
Choose an application
n Story Scientia
Choose an application
Plus de 800 dessins permettent d'illustrer des documents de catéchèse, des feuillets paroissiaux, des feuilles de chants, etc. Chacun d'entre eux illustre un thème de l'Ancien et du Nouveau Testament, un saint, tous les dimanches des années A, B et C, ainsi que des éléments liturgiques ou de la vie de l'Église. Ils peuvent être importés à partir du CD-ROM.
C6 --- Bijbel --- beeldvorming
Choose an application
Samenvatting:What can innovative, highly experimental and brand oriented architectureachieve today? The answers here are formulated by architects,construction engineers and marketing experts using two examples from theInternational Motor Show, Frankfurt.For some years the architecture of buildings has been discovered as apotential form of brand communication. The automobile industry inparticular has made use of such "communicative" architecture to giveexpression to brand image. This book investigates the underlying conceptsand processes by examining the pavilions of two makes of car - BMW andthe Mini- - at the International Motor Show in Frankfurt. Theirpavilions, Dynaform + Cube were designed using High-End software tocreate free-form shapes. The realisation of these forms proved highlychallenging, but just a few years ago such utopian designs would havebeen considered impossible to build.Eighteen authors have contributed generously illustrated reports;architects and engineers have shed light on the plans, structures, theconstruction, and also on the less tangible furnishings such as thefilms; marketing experts explain the significance of architecture inbrand communication. With in excess of 600 colour illustrations and anaccompanying CD Rom containing video sequences from the projects, thispublication will be of interest to readers active in architecture, theconstruction industry and marketing
Architectuur. --- Beeldvorming. --- Gebouwen. --- Ondernemingen.
Choose an application
Als u in de supermarkt yoghurt kiest uit de koeltoog, waarom verkiest u dan het ene merk boven het andere? Baseert u zich op de inherente kwaliteiten van het product zoals smaak, vetgehalte en textuur, of baseert u zich op de associaties die u onbewust maakt met de verpakking, reclame, prijs en plaatsing van het product? U verkiest bewust en onbewust een bepaalde yoghurt, omdat het merk en de hieraan gekoppelde kernwaarden u verleiden als consument. Bij mensen gaat het net zo. Sommige mensen doen vanzelf de hoofden draaien en staan meer dan anderen in het middelpunt van de belangstelling. Het lijkt wel alsof ze sneller hun doelen bereiken en gemakkelijker succesvol worden. Wat onderscheidt deze mensen van de grijze massa? Hoe komt het dat anderen hen vertrouwen na een eerste ontmoeting en zij een onmiskenbare meerwaarde voor hun omgeving worden? Wat zijn de elementen die hen tot een gekend en gewild personal brand gemaakt hebben? In Mensen zijn de nieuwe merken legt imagoconsulent Stef Verbeeck u haarfijn uit hoe mensen sterke merken worden. Aan de hand van concrete tips, beproefde methodes en significante cases ontdekt u welke aspecten een impact hebben op uw imago. Door aan de slag te gaan met de in dit boek beschreven O4-methode bouwt u zelf actief en bewust aan de manier waarop anderen u ervaren en kan u sneller en efficiënter uw doelen waarmaken.
Listing 1 - 10 of 1115 | << page >> |
Sort by
|